shop 'til you drop.

jo, nu var det ju ett tag sen man skrev. jag har tyvärr inte haft nåt internet, eller jag har inte direkt orkat köpa nåt nytt.
för dom som vill veta så händer det inte så mycket här. idag var det världens storm, 26 meter/sekund. helt sickness vare. och jag är stolt över att ha varit ute i mer än 2 timmar idag.

kanske ska ta och nämna mina senaste inköp. starkt jobbat av en människa utan pengar kan man tycka! vi var på någon slags björn borg outlet igår. det var väldigt trevligt eftersom pappa betala. jag köpte ett par skor, en väska, en tröja och 2 par trosor. jag är helnöjd med mina köp!  det senaste som inhandlades köpte jag för 10 minuter sen; en ny mobil!! pappa och mamma har beklagat sig, men det är ju mina pengar. och den mobilen jag har nu är ju helt kaputt.

men men, tjingeling!!