you're not getting any younger, are you?

Shit, sista dagen på det här året. Måste säga att det har varit ett riktigt bra år. Lite dåligt med resor, men det blir det ändring på nästa år.
Detta år började i Sverige och slutar i Sverige. Men däremellan har fem månader spenderats i London och nästan fyra månader i Gol. Har träffat så många fina människor som jag saknar. Kanske får ta en Sverigetour i sommar helt enkelt.
Under årets sommar befann jag mig rätt mycket på City Gross, några dagar på Bråvalla och så i sommarstugan över midsommar. Allt var så himla nice. Sen spenderade jag och min älskade en helg på SPA. Vi var också iväg till Paris i våras och hade det jättemysigt.
Nu hoppas jag på att det nya året blir grymt och att det börjar med en fantastisk resa. Men först ska det firas in med middag och fest.