Dra't i spa't med Kapten Röd.





Bättre sent än aldrig; här kommer min helg. Lördagen startade på ett grymt sätt med en dunderbrunch. Det var huuuur gott som helst. Sen cyklade jag, Emelie, Moa och Olivia till Berga för att titta på dragkamp. Ekonomerna åkte ut direkt, men det var kul ändå. Jag och Moa åkte vattenrutschkana, hehe. 

Sen hade vi en lucka på några timmar innan vi körde igång kvällen. Jag och Moa fördrev tiden med pizza och häng med David och hans vänner. De skulle iväg på finsittning så vi kändes oss lite äckliga i våra ovvar. När de lämnade oss för KK åkte vi till Emelie i Vallastaden. Där dracks det drinkar och spelades spel. Vi åkte sedan till Kårallen i tid för att se Kapten Röd spela. Det var dock inget folk där och han började inte spela förrän en timme efter utsatt tid. Aja. Rätt så seg spelning ändå, men jag är ju inget direkt fan. Sen dansade vi på silent disco innan det var dags för mig att cykla hemåt.